בניית אתר – מענה כולל למטרות שלך

הניסיון העשיר שצברנו בתכנון, אפיון ובניית מאות אתרים, מערכות ניהול, פיתוח ממשקים ואפליקציות – מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו פתרונות איכותיים, דינמיים ויצירתיים, התפורים לצרכים, למטרות וליעדים המדויקים של כל לקוח, על מנת לתת מענה כולל, ואטרקטיבי –  המשמשים את לקוחותינו בהצלחה לאורך זמן.

בניית אתר אינטרנט מתקדם מחייבת חשיבה ותכנון מקדים התואמים את צרכי הלקוח המדוייקים, חוויית משתמש ידיודותית, התאמה לכל מכשיר קצה, קידום במנועי חיפוש, שירות, תמיכה, אבטחה, שרידות וטכנולוגיה, שיאפשרו את התפתחות האתר לאורך זמן לצד גמישות, נוחיות וידידותיות.

מגזין סלולרי iQ Media

מחקר, תכנון ואפיון 

אין קיצורי דרך בתהליך נכון של בניית אתר.

אפיון בניית האתר וחוויית משתמש מתחיל בהבנה לעומק של צרכי הלקוח. לצורך כך, יש לבצע איסוף מידע מקדים על אודות הלקוח:מהן מטרותיו העסקיות, מתחרים, יתרונות וחוזקות ואיסוף המידע הנדרש . בסוף שלב זה, מופק בריף לקוח מפורט, המשקף את היעדים האסטרטגיים של האתר. בסופו של התהליך מופק בריף ללקוח, שעל בסיסו מתחיל תכנון בניית אתר האינטרנט ומרכיביו.

רק לאחר אישור הבריף – אנו ניגשים לשלב ההפקה.

איי.קיו מדיה

סקיצה, קונספט גרפי והפקה

הקונספט הגרפי הינו התוצר הסופי של תהליך אפיון חוויית המשתמש. לאחר שאושרה הסקיצה העיצובית של האתר.  בשלב זה יוצרים את השפה הויזואלית של האתר בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. בשלב זה יוגדרו הצבעים, הגריד, האייקונים, התמונות וכל החומרים הגרפיים ההכרחיים לעיצוב ממשק המשתמש  הסופי. בסוף התהליך, מוגשים כל המסכים והחומרים הגרפיים לחיתוך ותכנות ע”י צוות הפיתוח.

מגזין סלולרי iQ Media

מערכת ניהול ידידותית , תפעול פשוט ושרתים מתקדמים:

  • מערכת תוכן עצמאית, גמישה וידידותית, המאפשרת תפעול פשוט ונוח
  • קוד פתוח, שדרוגי תוכנה ותוספים
  • יכולות עריכה עצמית גמישות ונוחות
  • שרתים – שרת VPS מתקדם עם מערכות גיבוי יומית
  • מהירות ותמיכה בריבוי משתמשים – טכנולוגיית litespeed המתקדמת בעולם מומעת בכל האתרים
  • אבטחה ושרידות – הקשחות אבטחה עם  3 שכבות הגנה שונות לצד הגנות ddos
  • מערכות גיבוי ושחזור – גיבוי יומי / שבועי ושחזור מלא במהירות ובקליק אחד.
  • שירות ואחריות – שירות לכל מרכיבי המערכת והאתר מקצה לקצה
SEO י iQ Media אתרי אינטרנט